تصویر جواد عزیزی (اهورا)
☆ ☆ ☆ ☆ ☆

جواد عزیزی (اهورا)

تاریخ عضویت: 1402/03/30

بازخورد دوره ها

(0)

بازخورد پشتیبانی

(0)

بازخورد فروش فیزیکی

(0)

بازخورد مقالات

(0)

جواد عزیزی (اهورا) در سال 1353 در شهرستان سرپل ذهاب از توابع کرمانشاه به دنیا آمد و در همان دوران کودکی و نوجوانی به واسطه حمایت های برادر بزرگش به نواختن تنبور مشغول شد.

از سال 1367 رسما کار موسیقی را در کرمانشاه با گروه های موسیقی آغاز کرد.

علاقه بیش از حد ایشان به موسیقی باعث شد که علاوه بر تنبور، تار را نزد بزرگ موسیقی ایران، ارشد طهماسبی و به طور غیر مستقیم از کارهای استاد علیزاده کمک گیرد.

از سال 1373 به تهران مهاجرت نموده و در آنجا تدریس و همکاری با گروه های زیادی از جمله مردان خدا، همنوازان عرفان، چهل دف، مسیحا، سید علی خان، با قدسیان و حنانه پرداخت.

در سال 1375 گروه موسیقی عرفانی مهرورزان را پایه گذاری کرد و توانست اجراهای متعددی را در اکثر نقاط ایران به مرحله اجرا بگذارد.

عمده ترین فعالیت های ایشان در چندین دوره جشنواره بین المللی موسیقی فجر، جشنواره ذکر و ذاکرین، نفر اول سال 1376 در تکنوازی تنبور در قسمت موسیقی جوان، همکاری مستمر با شبکه 1 و 2 و 3، شبکه تهران و شبکه جام جم، ایشان علاوه بر اجراهای متعدد داخلی تا کنون در چندین دوره کنسرت در کشور امارات متحده عربی، سالگرد حضرت مولانا در قونیه ترکیه، قطر، یوگوسلاوی، بلغارستان، آلبانی، آلمان و تاجیکستان داشته است.

ایشان علاوه بر تنبور، تار و سه تار، دیوان ، باغلاما و دف را به خوبی می نوازد.

دوره ای وجود ندارد
دوره ای وجود ندارد

دوست قدیمی

از 365 تا 729 روز عضو سایت

دوست قدیمی
مقاله ای وجود ندارد
مقاله ای وجود ندارد
درخواست دوره
قوانین درخواست دوره


اطلاعات یافت نشد
اطلاعات یافت نشد